AppleHeart
Äpplet och Hjärtat - två starka symboler för ett företag som fokuserar på de små men goda sakerna i vardagslivet. Att ge en gåva med hjärtat skapar glädje och värme hos mottagaren. En gåva som är skapad av naturliga råvaror och som fyller grundläggande behov känns friskt och sunt.
Att ge god service är nödvändigt för framgång. Därför anstränger vi oss hela tiden med att öka kvaliteten i det vi presterar för våra kunder.
- Joakim Hedberg, VD, inköps- & försäljningsansvarig
- Susanne Lange, marknad, order, kundsupport
- Sandra Miskovic, order, kundsupport
- Lisbet Löfdahl, ekonomiansvarig
- Lars Olsson, ansvarig för lager och expedition
- Banne Dmitrasinovic, lager
Värderingar och riktlinjer för verksamheten i AppleHeart
Följande värderingar ligger till grund för vår verksamhet och ska leda till att du och ditt företag upplever att vi är en riktig och lämplig samarbetspartner som du känner odelat förtroende för.
Kundinriktning
- Vi ska vara den partner kunderna föredrar genom att vi hela tiden göra vårt bästa för att förstå och uppfylla deras speciella behov.
- Vi ska vinna kundernas tillit genom en tät fortgående dialog om vad som är önskvärt och vad som är möjligt.
- Vi ska samarbeta och utveckla lösningar som täcker kundernas behov inom vårt kompetensområde.
Värdeskapande
- Vi ska utveckla lösningar som ger så många ekonomiska och praktiska fördelar som överhuvudtaget är möjligt.
- Vi ska använda vår erfarenhet, vår kunskap, vår fantasi och vårt engagemang till att utveckla nya kompetenser.